Nye forældre

Velkommen I Guldsmeden!

Når I får tilbudt en plads i Guldsmeden, tager vi kontakt til jer, så vi kan aftale et tidspunkt for, at I kommer på besøg hos os, inden jeres barn starter hos os. Vi vil gerne tale med jer om, hvordan den første tid skal se ud for jer og jeres barn. Til mødet deltager den pædagog, som vil tage imod jeres barn.

Vi har meget erfaring med opstart af nye børn, men vi har ingen fast opskrift - for hvert barn og hver familie har sin historie og sine behov. I fællesskab med jer finder vi ud af, hvordan I får den bedste start i vuggestuen.

For os er det også vigtigt, at vi får talt om, hvad I kan forvente af os, og hvad vi forventer af jer, for på den måde kan vi være sammen om at give jeres barn den bedste hverdag.

Mange har spørgsmål til hvor gamle børnene er, når de får plads i Guldsmeden. Foråret 2024 er børnene mellem 18-24 måneder, når de starter i vuggestuen. Søskendebørn er omkring 1 år ved start.